2 marca 2014

Zlot beliebers - urodziny Justina 1.03.2014


Hej kochani! Już od kilku dni zastanawiałam się o czym będzie kolejna notka;) 20 urodziny JB to chyba najlepsza okazja na dodanie nowego postu. :) nie wspomnie o tym, że teraz przez kolejne 2 miesiące jestem w wieku Biebsa, później niestety znów będę starsza aż o rok:D Ten czas tak strasznie szybko zleciał, jeszcze niedawno miałam 16 lat i byłam jednym z pierwszych fanów :,) no cóż wszyscy mi mówili "juz niedługo znudzi ci się Bieber" a minęło całe 5 lat i wciąż jestem belieberką. Niektóre rzeczy nigdy się nie zmieniają i pozostają w naszym życiu na zawsze. To będzie częścia mnie do końca życia. Nawet w wieku 69 lat.
Urodziny Justina obchodziłam na zlocie Beliebers w Katowicach! Coś niesamowitego, przyszło naprawdę bardzo dużo osób, o 12:56 śpiewaliśmy "Happy Birthday", puszczaliśmy też lampiony, atmosfera była wspaniała:) 
Nie da się tego opisać, poza tym jutro wstaje o 3 rano dlatego dodam zdjęcia, żebyście wszyscy mogli zobaczyć jak potrafimy się zjednoczyć i być jedną wielką rodziną:)






Co do zlotu to nie mogę już doczekać się kolejnego:)
BTW w tym miesiącu możliwe, że będę w Łodzi i w Warszawie, jutro jest ogłoszenie wyników konkursu Natury, trzymajcie kciuki :) bo my z Renią jesteśmy już spakowane do Barcelony:)
Filmik o moich włosach tez niedługo dodam, koszulki z journals będą do kupienia już w tym miesiącu!
Mam bardzo mało czasu na to wszystko ale staram się ogarniać. Przepraszam, że ta notka jest taka bez składni ale przyjechałam kilka godzin temu do domu nie zdążyłam jeszcze wypakować torby! Jedyne co zrobiłam to weszłam na fejsa i aska bo niestety spalił mi się laptop i telefon też mi nie działa a za 4 godziny muszę już wstać;) Dobranoc wszystkim, bardzo was kocham:)
i zapraszam do obserwowania!

ciuchy:
koszula jeansowa- stradivarius
buty- bershka
legginsy i koszulka - Pull&bear

kilka zdjęć autorstwa: https://www.facebook.com/pages/Sandra-%C5%9Alusarek-Photography/309147985870747
autorstwa mojego zepsutego telefonu oraz moich kochanych czytelników:)

5 komentarzy:

  1. Ooo pierwszy raz widze tyle ludzi na zlocie. XD
    Omg w Łodzi będziesz, będę czekać dkcmtkfjwkkyk. :3
    Co za głupi laptop, że musiał się spalić. : c
    Notka cudna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana Oliwia♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh kurde, ta świetna atmosfera <3

    OdpowiedzUsuń