5 kwietnia 2013

Włosy jak @luuuvvvvjb - różowe końcówki, efekt ombre.

Hej! Dzisiejsza notka będzie poświęcona moim różowym końcówkom  :)

Do koloryzacji końcówek używam, różowej płukanki a właściwie płynu koloryzującego CYKLAMEN, który kupuje zazwyczaj przez internet. Koszt tego płynu to ok 5-10zł. Wygląda on dokładnie tak:
Jedyną jego wadą jest to, że aby uzyskać róż na moich włosach, które nie są platynowe muszę zużyć ok. pół opakowania na szklankę wody.
Także jedno opakowanie starcza na ok 2/3 razy.
Płukanka ma krótkotrwały efekt tzn utrzymuję się na włosach tylko do pierwszego mycia.
W zależności od koloru włosów używamy mniej lub więcej płynu.
Efekt można uzyskać tylko na blondzie.

Zaczynamy koloryzację;)
1) Myjemy włosy, następnie suszymy.

2) Do miski, kubka lewamy 1/3 płynu (w zależności od efektu jaki chcemy otrzymać) Moja płukanka wyglądała tak jak na zdjęciu obok.
Na ok 1,5 kubka wlałam 1/2 opakowania płynu:)

3) Moczymy końcówki włosów. Jeśli chcecie mieć pewność, że wasze ombre będzie równe zaznaczcie sobie odcinek włosów gumką. Postaraj się zamoczyć włosy tak aby efekt był równomierny.

4) Wyjmujemy włosy z miski, wylewamy płukankę, włosy BEZ SPŁUKIWANIA -suszymy :)
                                                                                    GOTOWE;)

7 komentarzy:

  1. a ile tak trzeba w tej płukance trzymać te końcówki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, zwłaszcza na tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne. Właśnie chciałam sobie jakoś przefarbować końcówki. Podsunęłaś mi niezły pomysł z tą płukanką. dzięki. ;D

    A Twoje włoski wyszły super. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy przez tą płukankę niszczą się włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ;) szukając czegoś do różowych końcówek trafiłam jakiś czas temu na twój post, kupiłam tę płukankę i efekt wychodzi super, ale mam kilka pytań :). Mam nadzieję że jeszcze zaglądasz na bloga i odpowiesz :)
    1. Jestem w twoim wieku, używasz jeszcze tej płukanki czy może uważasz że w "tym" wieku już nie wypada?
    2. Czy niszczyły ci się końcowki przy stałym używaniu, były suche albo musiałas szybciej podcinać cos zauważylaś?
    3. I ważne czy przytrafił ci się deszcz, impreza czy coś że włosy były zmoczone i czy brudziło wtedy ubranie? Bo trochę się boję ;D na imprezie na pewno by super wyglądało ale się boje że np. od potu by mi pobrudziły bluzkę czy w deszczu
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń