25 lutego 2014

Zaczynam od nowa;)

Witam was moi kochani! Z racji tego, że nie pisałam tu już prawie rok dzisiaj dodam pierwszą notkę po tak długiej nieobecności i postaram się prowadzić tego bloga sumiennie dlatego bez żadnych wahań możecie mnie zaobserwować:)
Od koncertu Justina i mojego spotkania z nim mija dzisiaj 11 miesięcy. Nie wierze, że ten czas tak szybko zleciał. Justin ma już prawie 20 lat a ja 21. Ciągle pytacie mnie na asku o wiek ale zdecydowanie nie czuje się na tyle. Jest to najpiękniejszy okres mojego życia;)
Dzisiaj notka będzie poświęcona świetnym butom, które ostatnio kupiłam oraz chrzcinom mojego pierwszego chrześniaka Wiktorka, które odbyły się w tą niedzielę.
AAAA no i zapomniałam o filmiku na youtube, który ostatnio dla was nagrałam:



Zastanawiam się nad zmianą szaty graficznej bloga! Macie jakieś ciekawe pomysły?

A więc wybrałam się ostatnio na zakupy i zauważyłam, że dosłownie wszędzie można dostać rzeczy ze stokrotkami, których szukałam już ponad rok temu, ze względu na to, że podobne nosiła Ariana Grande. Poniżej przedstawiam wam dwie stylizacje tego tygodnia



buty - bershka
leginsy - pull&bear
spódniczka - pull&bear
biała koszula - sinsay
skarpety - New Yorker
płaszcz i czarną koszulę kupiłam przez internet

Chciałam wam również pokazać zdjęcia z Chrzcin również ze względu na to, że sama robiłam sesje po chrzcinach:)  dodam je tutaj:



 KOLEJNA NOTKA JUŻ NIEBAWEM:)

5 komentarzy:

  1. Oddaj nogi. : c
    Śliczne zdjecia z chrzcin. :3
    Czekam na następne notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'That this is a new day, a new beginning' ;)
    Witamy ponownie na blogu Oliwka :)
    przez ostatni rok bardzo wiele się wydarzyło prawda?
    Mamy nadzieję, że znajdziesz tyle czasu aby regularnie dodawać notki.
    Fajnie, że wkońcu wszystko powoli rusza filmik, koszulki, blog już nie ma soon jest JUŻ :D zdjęcia są cudowne! chrześniak przesłodki ;) Ty na zdjęciach taka piękna *O* super stylizacja :33 i filmik o spełnianiu marzeń... najlepszy! :)
    Czekamy na więcej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje i świetne zdjecia z Chrzcin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny maluszek <3
    Oddaj nogi dobra? hahahaha , idealne są *____*
    Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń