4 marca 2014

Stylówa - spodnie buggy

Witam was wszystkich moi kochani;)
U mnie wszystko po staremu chociaż w tym tygodniu mam bardzo napięty grafik.
Chciałabym wam wszystkim bardzo podziękować za głosy w konkursie Beyonce. Niestety nie wygrałam ale za to zostałam jedną z finalistek i dostanę perfumy Beyonce, mam nadzieje, że mają ładny zapach.
Dzisiaj miałam nową sesję zdjęciową i chciałam koniecznie pokazać wam te spodnie bo są mega skrojone. Są to spodnie buggy w stylu Justina Biebera. Ja noszę je do sportowych oraz eleganckich stylówek. Uwielbiam je ponieważ są bardzo wygodne i w sumie to pasują do wszystkiego a poza tym jak wiecie jestem wielką belieberką i jak dla mnie to must have :) Oprócz tego jedne z moich ulubionych bluz i koszulek:)
To wszystko można zakupić u mnie zostało mi ze wszystkiego jeszcze po kilka sztuk.
 1. Koszulka "Chicago" (zostały 2 sztuki S/M i M/L)- 69 zł
 2. Spodnie buggy jasny popiel rozm. uniwersalny - można kupić tu <KLIK>

1. Bluza 3D Hamburger (zostały dwie M) - 79 zł
2. Spodnie buggy czarne (zostały 3 sztuki) rozm. uniwersalny - można kupić tu <KLIK>
1. Buza Hogwarts Coffe (zostały dwie M) - 79 zł
2. Spodnie buggy kol. marmur  (zostały 4 sztuki) - MOŻNA KUPIĆ TU <KLIK>
3. Bluzka - USTA - (została 1 sztuka) rozm uniwersalny - 59 zł


Jeżeli chciałabyś coś zakupić proszę o kontakt poprzez wysłanie wiadomości prywatnej tu  <KLIK> WSZYSTKIE RZECZY SĄ NOWE!!!!!!!!!!!!
wysyłka za pobraniem koszt ok 18 zł
wysyłka przelewem(list polecony) koszt ok 13 zł 
JUŻ WKRÓTCE NOWE STYLIZACJE;) ZAPRASZAM


5 komentarzy:

  1. Też bym chciała mieć takie spodnie, ale nie mam kasy, żal. -,-'
    Ciekawe czy duzo Ci ich zostanoe, bo moze bym kupiła, ale znając mojego pecha do 20 ich nie będzie.
    Stylówki świetne, czekam na więcej takich outfitów. : D
    I fajne adidasy masz przy tych ciemnych spodniach. :)
    Czekam na następny post. x

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaa uwielbiam te zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko kochana! Jakie świetne ubrania *o* Pięknie wyszłaś na zdjęciach ;* Kocham Cię ♥
    Pozdrawiam;)

    http://wlcome-in-my-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, ale Ty jestes śliczna. *.*
    a ubrania jak zwykle genialne. :)

    OdpowiedzUsuń