6 marca 2014

rozkloszowana spódnica

HEEEEEEEEJ!
Słuchajcie dzisiaj mam tak zapracowany dzień, że nawet nie wiem do czego włożyć ręce!
Na szczęście mam już nowego laptopa, więc wracam z filmikami na aska, teraz będę o niego dbać, nawet kupiłam sobie podkładkę do chłodzenia bo jeden laptop już spaliłam poprzez trzymanie go w pościeli haha a poprzedni zalałam przed studniówką czyli ok 3 lata temu i do tej pory siedzi w naprawie i nie ma do niego części :) Windows 8 jednak mnie trochę przeraża. Oglądaliście dzisiaj RWT? Ja płakałam przez cąły odcinek. To przykre, że tak dobre i młode osoby, które zasługują na życie są tak doświadczane przez los. W takim momencie żałuje, że stare konto na tt mam zawieszone bo follował mnie Scooter, Fredo, Kenny praktycznie cała ekipa i może łatwiej byłoby jej pomóc. Mam jednak nadzieje, że JB zwrócił uwagę na hasło w trendsach, które było na pierwszym miejscu aż przez 2 dni! To się nazywa moc;)
Pewnie wszyscy wiecie, że jestem WIELKĄ FANKĄ Ariany Grande i uwielbiam jej dziewczęcy styl dlatego kilka kolejnych notek będzie poświęconych sukienkowo/spódniczkowy. Dzisiaj jednak przedstawię wam moją ulubioną rozkloszowaną. Ten krój jest idealny do eleganckich jak i do sportowych stylizacji.
Moim zdaniem taka rozkloszowana spódnica powinna znaleźć się w szafie każdej z was. Jest wykonana z materiału, który dosłownie stoi. Nie potrzeba ubierać żadnego koła, spódnica poprzez swój krój kolor i materiał wygląda fantastycznie!




1. Rozkloszowana spódniczka - MOŻNA KUPIĆ TU: <KLIK>
2. Jedyna w swoim rodzaju, krótka kwiecista, sportowo -elegancka bluzka (mozna kupic u mnie poprzez kontakt emailowy luuuvvvjb@gmail.com lub poprzez fb zostaly 2 sztuki rozmiar s/m i rozmiar m/l) - 75 zł  
3. Buty bershka (170 zł chyba nie pamietam) ale są to moje ulubione buty nosze je praktycznie do wszystkiego :)
4. Skarpety New Yorker ok.10 zł
5. Bluzka The Rolling Stones - na zdjeciu na dole (mozna kupic u mnie poprzez kontakt emailowy luuuvvvjb@gmail.com lub poprzez fb zostały mi 4 sztuki dwie s/m) - 59zł






Jeśli spodobał się wam outfit bardzo proszę o obserwacje i komentarz bo to motywuje mnie do pracy:)
PS BARDZO WAS KOCHAM WSZYSTKICH:) JUŻ NIEDŁUGO KONKURS, W KTÓRYM BĘDZIE MOŻNA WYGRAĆ KSIĄŻKE DEMI LOVATO.

8 komentarzy:

  1. Świetny blog, cudowny post.
    Jesteś prześliczna i bardzo chuda! Zazdroszczę :)
    Uwielbiam Cię! Trzymaj się cieplutko<3
    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w twoich zdjęciach
    Są świetne *.*
    Pozdrawiam Madda
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje outfity są lepsze niż niejednej "faszionistki" haha :) #muchlove

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne stylizacje! A spódniczka to istne cudo!
    Jaka z ciebie chudzinka. *__* Zazdroszczę figury. ;)
    ZAJRZYSZ MOŻE DO MNIE? :)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Ari, outfity podobają mi się,ale bym ich nie założyła, bo nie lubię spódnic. XDD
    Śliczna Oliwia, i my Ciebie też Kochamy. ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej prawdziwa z Ciebie morderczyni laptopów xD Myślałam, że ja jestem w tym dobra, ale jednak znalazł się ktoś lepszy. Ósemka wcale nie jest taka przerażająca jak się wydaję, mam ją praktycznie odkąd wyszła i teraz bym do siódemki już nie wróciła. Fajnie można sobie wszystko ustawić i spersonalizować, choć rzeczywiście na początku mnie też wkurzała. Bardzo lubię spódnice w tym kroju, myślę, że jest odpowiedni dla niemalże każdej figury i ładnie ją podkreśla <3

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: i-am-who-i-really-am.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Taka... taka... bardzo dziewczęca!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://wlcome-in-my-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś śliczna :) dopiero co zauważyłam tego bloga ale już go uwielbiam :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń